• 28-07-2019, 18:34:43
    #1
    https://directnic[.]com üzerinden domain satın alacaktım, forumda konulara bakayım dedim bir kişi domain alırken ücretinin hesaptan çekildiğini ancak domaini alamadığını ve daha sonra da parasını iade etmediklerini anlatmış. Bilmediğimden soruyorum bu site güvenilir mi? Bilgisi olan cevaplarsa sevinirim, teşekkürler.
  • 28-07-2019, 18:37:14
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    30dan fazla domainim var daha bir sorun yaşamadım hocam. Bence güvenilir ve uzun süredir bu firma var.
  • 28-07-2019, 18:38:04
    #3
    Tabii ki güvenilir. Arkadaşın yaşadığı sorun nedir bilmiyorum ama Directnic forumdaki bazı gençlerden daha yaşlı bir firmadır.
  • 28-07-2019, 18:41:06
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Hocam ben olsam yabancı domain almam
    Yerli mali yurdun mali herkes onu kullanmali
  • 28-07-2019, 18:42:08
    #5
    Payitaht61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben olsam yabancı domain almam
    Yerli mali yurdun mali herkes onu kullanmali
    Doğru diyorsunuz da arada 35 tl fark var
  • 28-07-2019, 18:42:20
    #6
    hibravez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    30dan fazla domainim var daha bir sorun yaşamadım hocam. Bence güvenilir ve uzun süredir bu firma var.
    Hocam benimde 1 domainim var fakat farklı hesap+farklı sanal kart ile domain alabilirim birkaç tane daha dimi? Canlı destekten yazdım yasak dedi.
  • 28-07-2019, 18:42:53
    #7
    Üyeliği durduruldu
    mykill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doğru diyorsunuz da arada 35 tl fark var
    Olsun ben genede yerli kullanirim
  • 28-07-2019, 18:43:32
    #8
    Payitaht61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olsun ben genede yerli kullanirim
    Size hayırlı olsun o zaman
  • 28-07-2019, 18:44:03
    #9
    icerikmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam benimde 1 domainim var fakat farklı hesap+farklı sanal kart ile domain alabilirim birkaç tane daha dimi? Canlı destekten yazdım yasak dedi.
    bende öyle yapıyorum hocam farklı ip farklı sanal kart farklı mail bu üçünü yap sorun yaşamazsın sanıyorum. şuana kadar hiçbir sorun çıkmadı bende