• 11-07-2019, 23:12:01
    yousufe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben 12 haneli bi numara yazdım kabul etti.

    0.12 tl bi çekim yaptı, şuanlık bi kimlik muhabbeti çıkmadı bana.
    banada kimlik muhabbeti çıkardı hocam sağlam değil taktik.
  • 11-07-2019, 23:13:47
    enessafak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    banada kimlik muhabbeti çıkardı hocam sağlam değil taktik.
    telefon numaramı yazdım geçtim
  • 11-07-2019, 23:19:28
    inceprivate adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    telefon numaramı yazdım geçtim
    Kimlik onayına düşüyor hocam
  • 11-07-2019, 23:51:39
    Buradan ileriye gidemiyorum. Yapan var mı?
  • 12-07-2019, 00:00:54
    Ben de kart bilgilerini girdim. 10 dakika sonra doğrulama için mail atmışlar. Maile İspanyolca cevap verdim. Kimlik filan yok aktiflestirin dedim.
    Bakalım ne diyecekler.

    Sabaha kadar konuşuruz herhalde.
  • 12-07-2019, 00:03:14
    Herşeyi devletten beklemeyin, Hepiniz bilgisayarla haşır neşir insanlarsınız.Kimlik onayı için internette dolaşan şablonları gönderin geçin
    Olan aklımı size mi vereyim
  • 12-07-2019, 00:48:20
    Devam ediyor mu, bende 34 euro görünüyo İspanya vpn ile
  • 12-07-2019, 00:50:52
    pm alabilirmiyim ?
  • 12-07-2019, 01:24:59
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Pm alabilir miyim?