• 29-07-2008, 00:20:59
    #10
    rig kullanmadığın bi domain varsa onu bana ver bunu sen al
  • 29-07-2008, 00:21:43
    #11
    kavga etmenize gerek yok arkadasar altı ustu bir domain, domain i gercekten site yapacak kişiye vereceğim domain i alıp parka cekecek kişi boş yere yazmasın konuya
  • 29-07-2008, 00:21:51
    #12
    RiG
    Üyeliği durduruldu
    GeNcPaYlaSİm.OrG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    rig kullanmadığın bi domain varsa onu bana ver bunu sen al
    var tamam veririm ben bunu alim.
  • 29-07-2008, 00:22:55
    #13
    tamam o zaman isim falan fark etmez ama süresi uzun olursa sevinirim sen pm at ben şimdi çıkıyorum sabah yollarsın
  • 29-07-2008, 00:23:05
    #14
    kim ne aldı alınmadıysa güzel bi fikir geldi saksıya
  • 29-07-2008, 00:23:50
    #15
    domain rig e verilmiştir
  • 29-07-2008, 00:36:34
    #16
    RiG
    Üyeliği durduruldu
    Domain panelimde tşkler..
  • 29-07-2008, 00:40:03
    #17
    rica ederim canım sıkıldıkca kullanmadığım domainleri dağıtıyorum. bu arada herkesin mirac kandili mubarek olsun arkadaslar
  • 29-07-2008, 02:30:24
    #18
    Üyeliği durduruldu
    sağol senin de mübarek olsun