Nasıl başlarsan öyle gider diye ilk aldığım domainden bu yana 1000' e yakın (belki daha fazla) alım, yenileme vs yaptığım Godaddy ye artık elveda demenin vakti geldi. 2 yıldan uzun zamandır zaten hizmetinden de pek memnun değildim bugün yaptığı artık son raddeye getirdi işi. 2 adet firma içi domain transferi yapmıştık bugün gördüm ki godaddy bu domainlere el koymuş.
zaten godaddy de domain yenilemek akıl işi değildi her zaman pahalı olmuştur yenileme işlemi, uzun zamandır domainleri vakit buldukça taşıyordum yarın da kalan son 8 domainimi taşıyıp artık godaddy ile helalleşeceğim.
Godaddy'ye Elveda
12
●993
- 12-03-2019, 05:29:47" 2 adet firma içi domain transferi yapmıştık bugün gördüm ki godaddy bu domainlere el koymuş. " nasıl el koyabiliyor hocam? siz bunu kabul mu ettiniz? bu olayı anlayamadım tam olarak.n0kta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-03-2019, 05:38:17Bende Merak ettim illegal bir durum(5 tl ye şu satılan domainleri süistimal edip 10 kere farklı hesaptan almak gibi bişey) yoksa durduk yere canım sıkıldı domaini alıyım diyemezler yani kolay birşey değil bu en kötü kimlik doğrulaması isterler.Minamber adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-03-2019, 07:04:56arkadaşın dediği gibi olabilir bende yaşamıştım 1 2 hafta uğraştım müşteri hizmetleriyle görüşerek mail onay yapmamıştım ve whois bilgileri yanlış gitmiştim onun dışında godaddy'den memnunum bir sorun çıkartmadı domain konusunda 2 yıldır da kullanıyorumZartnet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-03-2019, 08:01:34Domaini uygun fiyattan alıp taşımak en mantıklısı, sizden doğrulama isteyebilirler.