Allah razı olsun devletimizden

Neyse konumuza dönelim, başvurumu yaptım evraklar zaten otomatik e devlet olduğu için

başvuru gönderildi, ödeme yapıldı başarılı dedi.
peki bu başvuru ne durumda? nerden görebiliriz iptal mi edildi, kabul mü edildi
panelde hiç bir şey yazmıyor? nerden takip edebilirim ben nasıl haberdar olacağım