Dün düşecek domaine godaddy backorder yaptım. Sabah uyandığımda godaddyden mail gelmiş üzgünüz alamadık diye. Domaine baktığımda boş duruyor. Gittim manuel kaydettim. Sabaha kadar boş duran domaini kaydememiş siz düşünün artık. 1 aydır backorder hakkımı bitiremedim. Hiç bir domaini kaydedemiyor.
Siz siz olun godaddy backorder yapmayın.
Godaddy Backorder Rezaleti
3
●237