• 25-01-2019, 10:26:29
    #1
    Dün düşecek domaine godaddy backorder yaptım. Sabah uyandığımda godaddyden mail gelmiş üzgünüz alamadık diye. Domaine baktığımda boş duruyor. Gittim manuel kaydettim. Sabaha kadar boş duran domaini kaydememiş siz düşünün artık. 1 aydır backorder hakkımı bitiremedim. Hiç bir domaini kaydedemiyor.

    Siz siz olun godaddy backorder yapmayın.
  • 25-01-2019, 10:27:16
    #2
    Hocam backorder için natro yu tavsiye ederim
  • 25-01-2019, 10:30:29
    #3
    Godaddy backorder hizmeti çöp bile diyemem o kadar kötü. Domain düşme saatleri belli elle daha iyi yakalarsınız.
  • 25-01-2019, 10:47:06
    #4
    Natro daha iyi hocam o konuda