• 07-07-2018, 06:20:15
    #1
    Çözüldü teşekkürler.
  • 07-07-2018, 09:45:00
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bu işi daha önce yaptım. Şu an yazlığa gidiyorum. Yorgun olmazsam, başkası da yapmazsa akşam bir hatırlatın.

    Sent from my SM-N910C using Tapatalk
  • 07-07-2018, 15:49:00
    #3
    Çözüldü teşekkürler.