• 28-05-2008, 16:33:57
    #1
    Evet arkadaşlar LLLL.Net'lerde son durum nedir, haberiniz var mı? Reglemeye değer mi?
  • 28-05-2008, 17:12:35
    #2
    Anlamlı .net yok kalmamış ki...

    zuat.net var çakma suat
  • 28-05-2008, 17:14:59
    #3
    axikedi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anlamlı .net yok kalmamış ki...
    Anlamsızlar iş tutuyor mu?
  • 28-05-2008, 17:19:24
    #4
    Barhalli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anlamsızlar iş tutuyor mu?
    Benim gözümde değerleri regfee.. Ama kısaltma felansa belki tutulabilir.. iett gibi...
  • 28-05-2008, 17:20:41
    #5
    axikedi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim gözümde değerleri regfee.. Ama kısaltma felansa belki tutulabilir.. iett gibi...
    Hmm sağol