• 28-05-2008, 09:38:24
    #1
    Arkadaşlar elimde olan bi domain i yenilemedim ve başkası almış anlamadığım nokta şu düşen domainin süresinin dolduğu gün almış sanırım. whois çektiğimde kayıt tarihi aynı


    şöyle anlatıyım ben domaini 2006.03.14 tarihinde aldım ve domainin süresi 2008.03.14 tarihinde bitiyodu. ve 45 gün içinde yenilemem gerekiyodu. ama yenilemedim başkası almış fakat whois çektiğimde kayıt tarihi 2008.03.14 yazıyo bu durumda domainin süresi bittiği gün mü alınmış?

    umarım anlatabilmişimdir durum biraz karışık
  • 28-05-2008, 11:42:47
    #2
    evet backorder ile alınmış
  • 28-05-2008, 13:11:21
    #3
    peki nasıl oluyor tam bilgim yok backorder hakkında.? alma yetkisi var mı yani?