Strato Pişmanlıktır.!
3
●468
- 13-02-2017, 13:31:30Ekstara cevap atacaklardır hocam bekleyin bi gün ben de orayı kullandım bi ara 3 4 gün ilgilendiler benimle hatta keşe com.tr uzantısıda satsalardı yine o siteyi kullanırdım ilgileniyorlar yani
- 16-02-2017, 04:39:21Strato büyük bir firma, olabilir böyle yazım hataları. Hemen sinirlenmeyin, tekrar iletişime geçtiğinizde mutlaka yardımcı olacaklardır