Almakla iyi mi yaptım ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Almakla iyi mi yaptım ?
4
●
353
R10.net
Domain Alım & Satım
Domain Genel
Almakla iyi mi yaptım ?
27-01-2017, 02:52:33
#1
RootMaster
Bu 2 alan adını aldım baya düşündüm alırken en sonunda almaya karar verdim sizce gideri var mı almakla iyi mi yaptım ?
http://linuxbilgi.com/
http://css-html.info/
27-01-2017, 11:15:05
#2
RootMaster
up up
29-01-2017, 06:43:28
#3
Leuqme
not bad
29-01-2017, 07:19:18
#4
GoMaster
Öncelikle hayırlara vesile olsun hocam. İki alan adı da gayet hoş linux eğitim üzerine yoğunlaşırsanız ve aynı şekilde diğer domaine de iyi yerlere gelebilir. Öncelikle tam bir keyword analizi yapılmalı ortalama aylık kaç kişi aratmakta, hacmi vb...
29-01-2017, 16:05:50
#5
RootMaster
Teşekkürler
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler