Merhaba escrow üzerinden bi şirkete domainimi satıyorum. Ancak transfer kod kısmına geldiğimde ne yazık ki submit basıp geçtim şimdi düzeltme yapamıyorum mail atarak yardım talep ettim. Benim sorum bu aşamadan sonra transfer kodunu girince başka yapmam gereken bir işlem var mı yoksa onlar transferi sağlayıp daha sonra onay mı verecekler.

Birde transfer kodunu yanlış girme ile ilgili önceden escrowda sorun yaşayan var mı nasıl düzelttiniz ?