• 27-10-2016, 15:51:23
    #1
    Snapnames firmasında bir domain için PreRelease yaptım. Senelerdir kullanıyorum ama anlayamadığım bir şey var şuan. Pek gerekli bir domain değil kimseninde o fiyata gireceğini düşünmüyordum açık arttırıma çıktığını görünce şaşırdım eski sahibinin girebileceğini düşündüm ancak şimdi şöyle bir şey var ben 79 dolardan girdim diğer kişi 69 dolardan girmiş. Sonuç olarak şuan kazanan teklif benimki. Ben 79 dolardan girerken başkası nasıl 69 dolardan girebiliyor böyle bir şey zamanlamaya bağlı olarak yani girdiği zamana bağlı olarak değişiyorsa bile bu mantıklı adaletli bir şey değil. Bunun haricinde benim nikim atıyorum xxxx24 diğer katılımcının niki yyyy24

    Aynı kişi tarafından aynı firmada kayıtlı aynı zamanda kayıt edilmiş bir başka domain ise 4 gün sonra ihalesi başlıyor. Bu teklif snapnames tarafından bir bot aracılığıyla mı verildi.
  • 27-10-2016, 23:59:27
    #2
    son zamanlarda bot konusunda benim şüphelerim var. ama benimki dropcatch de.