• 26-04-2008, 22:38:51
    #1
    Whois bilgilerinde benim mailim olan bir domaini nasıl alabilirim kullanıcı adımı ve şifremi unuttum moniker hesabıma giremiyorum whois bilgilerindeki maili kabul etmiyor giriş yapamıyorum yokmu bir yolu nasıl alabilirim maili?


    adamlara mail yazayım diyorum ama tarzanca ingilizcesi ile yazarsam bişey anlatamam biri yardım edebilirmi

    yardım edebilcek kişiye domain reglicem
  • 26-04-2008, 22:50:18
    #2
    Login to Manage Your Account - moniker.com buraya bak...

    mutlaka kullandığın bir maili vermişsindir domain reglerken ya da bi yerlere kayıt olurken kulladığın maili dene..
  • 27-04-2008, 08:39:49
    #3
    bütün kullandıgım maillleri denedim hepsinde hata verdi :S
  • 27-04-2008, 08:43:34
    #4
    ingilizcesi olan varsa nasıl bir mail yazabilecegimi söyleyebilirmi
  • 27-04-2008, 09:17:50
    #5
    auth kodunu mail adresine iste, daha sonra başka bir firmaya transfer et domaini sana auth kodu soracak doğru girersen transfer onaylama maili gönderecek ona onay verirsen işlem başlıyacak 5-7 işgününde domain diğer hesabına geçer.

    " may u send my epp (auth) transfer code to my registrar mail address for xxxx.com "

    gibi bir mail atabilirsin.
  • 02-06-2008, 23:08:01
    #6
    Üyeliği durduruldu
    monikerda ayarlarını hic ellemediysen default olarak domain locked durumda tescil edilir sen acmadan transfer de edemezsin
  • 03-06-2008, 22:14:21
    #7
    bu moniker ne pis bi site, bizim ark.ın hesabını da kapamıştı. hayır açıyorlar da bi ton uğraşıosun boş yere..
  • 04-06-2008, 20:45:24
    #8
    antiTRust adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    auth kodunu mail adresine iste, daha sonra başka bir firmaya transfer et domaini sana auth kodu soracak doğru girersen transfer onaylama maili gönderecek ona onay verirsen işlem başlıyacak 5-7 işgününde domain diğer hesabına geçer.
    " may u send my epp (auth) transfer code to my registrar mail address for xxxx.com "
    gibi bir mail atabilirsin.
    Bir destek formunda aynen kullanmamın sakıncası olursa pm atarmısın..