• 22-05-2016, 00:45:10
    #10
    yorumumu yazmıyorum üzülme diye
  • 22-05-2016, 01:17:35
    #11
    ikizilirmak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamam daha fazla vurmayın 😀
    Boşuna almışsın Bide ben vuriyim