• 18-04-2008, 08:03:54
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba arkadaşlar


    2 alan adı kullanmak herhangi bir problem çıkartırmı ban vs ?
  • 20-04-2008, 23:26:55
    #2
    Hiçbir problem çıkarmaz ama biri ana domain olup diğerini yönlendirsen daha hoş olur
  • 20-04-2008, 23:39:03
    #3
    şimdi ilk aldığım domanin 2000 backlink felan oldu googlede de yer edindi şuan bakdım pr1 olmuşum
    diğer domanin ise kısa sade .com diğerinden vazgecemiyorum ikisini aynı anda yürütmek istiyorum kaybetmek istemiyorum yani çelişki oldu :S
  • 21-04-2008, 00:21:14
    #4
    yönlendirirsen yönlendirdiğin domain ban yer
  • 27-04-2008, 22:29:00
    #5
    ban falan yemez ki. arkadaşımın 2 tane domaini var 1 yıl oldu yonlendireli hala ayni.ban falan yok?
  • 27-04-2008, 22:32:57
    #6
    yönlendirme derken arkadaşın domain firmasının yönlendirme özelliğini kullanmış olmalı. ancak host a 2nci domain i ekleyince ban yiyormuş :S
  • 28-04-2008, 17:38:05
    #7
    Soru bana Komik Geldi nedense...
  • 28-04-2008, 23:24:15
    #8
    psblog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yönlendirme derken arkadaşın domain firmasının yönlendirme özelliğini kullanmış olmalı. ancak host a 2nci domain i ekleyince ban yiyormuş :S

    bu dorumu