2 Alan Adı Kullanmak ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
2 Alan Adı Kullanmak ?
7
●
621
R10.net
Domain Alım & Satım
Domain Genel
2 Alan Adı Kullanmak ?
18-04-2008, 08:03:54
#1
psblog
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Merhaba arkadaşlar
2 alan adı kullanmak herhangi bir problem çıkartırmı ban vs ?
20-04-2008, 23:26:55
#2
yakese
Hiçbir problem çıkarmaz ama biri ana domain olup diğerini yönlendirsen daha hoş olur
20-04-2008, 23:39:03
#3
psblog
şimdi ilk aldığım domanin 2000 backlink felan oldu googlede de yer edindi şuan bakdım pr1 olmuşum
diğer domanin ise kısa sade .com diğerinden vazgecemiyorum ikisini aynı anda yürütmek istiyorum kaybetmek istemiyorum yani çelişki oldu :S
21-04-2008, 00:21:14
#4
deccal
yönlendirirsen yönlendirdiğin domain ban yer
27-04-2008, 22:29:00
#5
verlieb40
ban falan yemez ki. arkadaşımın 2 tane domaini var 1 yıl oldu yonlendireli hala ayni.ban falan yok?
27-04-2008, 22:32:57
#6
psblog
yönlendirme derken arkadaşın domain firmasının yönlendirme özelliğini kullanmış olmalı. ancak host a 2nci domain i ekleyince ban yiyormuş :S
28-04-2008, 17:38:05
#7
ByMaDaK
Soru bana Komik Geldi
nedense...
28-04-2008, 23:24:15
#8
ErayWeb.Org
psblog adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
yönlendirme derken arkadaşın domain firmasının yönlendirme özelliğini kullanmış olmalı.
ancak host a 2nci domain i ekleyince ban yiyormuş
:S
bu dorumu
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler