• 05-04-2008, 00:54:42
    #1
    Ödemeyi yaptım.Domainin üzerime geçmesi içim ticket mı açmalıyım yoksa beklemeli miyim?Ortalama kaç günde geçiyor?
  • 05-04-2008, 19:45:59
    #2
    Geleceği Kodluyoruz
    selam, snapnames de domaını açık artırım sonucu veya backorder yaptıgın domaın açıkartırım olmadan kazanırsınız. Her iki durumda da "xxx domaınını kazandınız" şeklinde mail gönderilir. Eğer xxx domaınını kazandınız şeklinde mail aldıysanız 24 saat içinde domaın için yönetim ve panel bilgilerini mail olarak gönderirler.

    Size şunu sorayım ;
    xxx domaınını kazandınız şeklinde mail geldimi ?
    tam olarak ne zaman hangi saatte açık artırım bitti ?
  • 05-04-2008, 19:48:57
    #3
    Açıklama için teşekkürler hesap bilgilerimi yollamışlar.
  • 05-04-2008, 20:04:21
    #4
    Geleceği Kodluyoruz
    Lens adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açıklama için teşekkürler hesap bilgilerimi yollamışlar.
    bende teşekkür ederim...