• 06-08-2015, 13:57:48
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar allah rızası için biri yardım etsin kafayı yemek üzereyim, vakti zamanında domaini aldık burdan uyanıklık yapalım dedik. Şimdi domainin süresi bitmiş unutmuşum yenilemeyi transfer etmeyi firma benden 63 dolar istiyor yok mu bunun bir çözümü yolu bir yardım edin lütfen.
  • 06-08-2015, 14:07:23
    #2
    Üyeliği durduruldu
    benimde bir domainim 2 gün süresi geçmişti transfer isteği yaptım şimdilik sorun yok gibi
  • 06-08-2015, 14:08:07
    #3
    Üyeliği durduruldu
    ercans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benimde bir domainim 2 gün süresi geçmişti transfer isteği yaptım şimdilik sorun yok gibi
    Hocam transfer yapınca geliyor mu domain süresi geçmesine rağmen ?
  • 06-08-2015, 14:15:24
    #4
    Üyeliği durduruldu
    KLavy3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam transfer yapınca geliyor mu domain süresi geçmesine rağmen ?
    Hocam kilidi açın tranfer isteği yapın domainin whois bilgilerini kontrol edin sizin mail adrsiniz yazıyorsa kod gelir yazmıyorsa aynı işlemi tekrarlayın ben kodu aldım bu şekilde şuan transfer aşamasında sorun yok gibi.
  • 06-08-2015, 14:20:52
    #5
    Üyeliği durduruldu
    ercans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kilidi açın tranfer isteği yapın domainin whois bilgilerini kontrol edin sizin mail adrsiniz yazıyorsa kod gelir yazmıyorsa aynı işlemi tekrarlayın ben kodu aldım bu şekilde şuan transfer aşamasında sorun yok gibi.
    Hocam Kilidi nasıl açılıyoruz gösterme şanısınız var mı acaba
  • 06-08-2015, 14:22:26
    #6
    aynı durum bende de var.. bilen varsa lütfen konu içinde yardımcı olabilir mi ?
  • 06-08-2015, 14:26:21
    #7
    Üyeliği durduruldu
    https://www.r10.net/domain-genel/1274...post1069166300

    kilidi off yapın
  • 06-08-2015, 15:10:34
    #8
    3 gün içinde mail atacaklar bakalim insallah olur
  • 06-08-2015, 15:18:25
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ben bitimine 3 gün kala transfer isteği yaptım warning falan yazıyordu dinlemedim countine falan filan diyerek yaptım mail geldi transfer ettim şuan yoksa 37 dolar yenileme ücreti istiyordu.