Snapnames'ten backorder yaptım, domaini kazandım ve otomatik olarak Estdomains'e yönlendirildim. Ne var ki bu Estdomains ota boka para istiyor.
domain yönlendirme, ns ayarları hep 1 $. İşin kötü yanı Paypal sistemleri de çalışmıyor.
Aynı sorunu yaşayan ve çözüm önerisi olan var mı ?
Snapnames ve bir sorun
1
●681
- 02-08-2006, 18:31:56Aynı şey benim de başıma gelmişti,kazandığım bir domain için hiç bir ayar yapamadım,hepsinde para istedi fakat paneli biraz kurcaladıktan sonra ns'lerin bedava olduğunu gördüm. (Zaten normal olanı da bu)
Eğer nsler dışında başka bir işlem yapmayacaksan sorun yok,biraz kurcala ns ayarlarını bulursun,bulamazsan pm at yardımcı olmaya çalışırım. Ama sana tavsiyem domain transfer süresi geçtikten sonra (60 gün sanırım) domaini kullandığın yere taşı.