• 11-05-2015, 20:39:22
    #1
    Arkadaşlar bugün Natro'da kayıtlı olan domainin transferini istedim. Natro transfer kodunu gönderdi. 1and1.com isimli siteye transfer ettim. 6-7 saat sonrasında aşağıdaki mail geldi.

    Dear,

    You have ordered a change of provider for the domain

    xxxxyz.net

    In order for this to be carried out, we require the explicit agreement of
    the domain owner or the domain's administrative contact (Admin-C).

    For the Admin-C or domain owner to provide agreement via an online
    process, we have sent the appropriate form via email to the following
    email address: iletisim@xxxxyz.net.

    Please could you also get in contact with this person and provide
    information about this procedure.

    As soon as we receive the consent to change provider, we will start the
    process to change from the current provider.

    We will provide you with details by email on the progress of this action
    and the next steps.

    Please contact us if you require any further information.


    Sincerely,

    Your 1&1 Team
    www.1and1.com






    Bu mail bana geldiğinde henüz iletisim@xxxxyz.net isimli mail adresim açık değildi. Mail gelir gelmez açtım bu mail hesabını. Şimdi transferi tamamlamak için mail mi atmışlar yoksa atacaklar mı? Attılarsa o an mail adresim kapalı olduğu için nasıl tekrar mail atmalarını sağlayabilirim?
  • 11-05-2015, 21:22:08
    #2
    Genelde alan adının transferiyle ilgili WHOIS de yer alan mail adresini kullanılır. Alan adınızın Whois bilgilerinde ki mail adresinize her iki firmadan da bir onay maili gönderilmiştir. Kontrol etmenizi öneririm.
  • 11-05-2015, 21:44:47
    #3
    zoeken adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Genelde alan adının transferiyle ilgili WHOIS de yer alan mail adresini kullanılır. Alan adınızın Whois bilgilerinde ki mail adresinize her iki firmadan da bir onay maili gönderilmiştir. Kontrol etmenizi öneririm.
    Hocam transferi başlattığım anda maalesef o mail adresi kapalı durumdaydı. Sonradan açtım whois'deki mail adresimi ama Admin-C formu gelmedi. Ben de whois bilgilerinde mail adresini değiştirdim. Tekrar mail atacaklarını söylediler. Umarım atarlar.
  • 11-05-2015, 21:46:46
    #4
    ankarabilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam transferi başlattığım anda maalesef o mail adresi kapalı durumdaydı. Sonradan açtım whois'deki mail adresimi ama Admin-C formu gelmedi. Ben de whois bilgilerinde mail adresini değiştirdim. Tekrar mail atacaklarını söylediler. Umarım atarlar.
    Eğer işleme aldılarsa 5 iş günü beklersiniz transferi hemen iptal edemiyorlarsa tabii, 5 iş günü sonunda transfer talebini yenilerseniz veya dedikleri gibi onlar bir daha gönderirler hadi hayırlısı