• 21-01-2015, 22:10:31
    #1
    Arkadaşlar e-destek girip arkadaşa domain transfer edeceğimde siteye girdiğimde bununla karşılaşıyorum bu ne?

  • 21-01-2015, 22:21:26
    #2
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Bu alan adını firmaya bağımlı olmadan transfer etme ve kabul etmenize yarayan OTP servisi, tek kullanımlık şifreler ile işinizi hallediyorsunuz telefon ya da bilgisayarınıza indirdiğiniz program sayesinde. 30 saniyede bir yeni şifre üretiyor program, o şifre ile giriş, alan adı transferi yapıyorsunuz, tamamen güvenlik amaçlı bir sistem ve çok güvenli.
    Önceden tranfer için firmaya yazmak gerekiyordu şimdi bu sistem sayesinde hem firma bu konudan kurtulmuş oldu hemde daha güvenli şekilde giriş, transfer işlemleri yapabiliyoruz.
  • 21-01-2015, 22:50:17
    #3
    Norm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu alan adını firmaya bağımlı olmadan transfer etme ve kabul etmenize yarayan OTP servisi, tek kullanımlık şifreler ile işinizi hallediyorsunuz telefon ya da bilgisayarınıza indirdiğiniz program sayesinde. 30 saniyede bir yeni şifre üretiyor program, o şifre ile giriş, alan adı transferi yapıyorsunuz, tamamen güvenlik amaçlı bir sistem ve çok güvenli.
    Önceden tranfer için firmaya yazmak gerekiyordu şimdi bu sistem sayesinde hem firma bu konudan kurtulmuş oldu hemde daha güvenli şekilde giriş, transfer işlemleri yapabiliyoruz.
    Aynen çözdüm Norton VIP Access ile giriş yapabildim. Teşekkürler.
  • 21-01-2015, 22:51:36
    #4
    Bu yüzden harika bir domaini kaçırmıştım. Sinirden 2 gün uyuyamadım İHS yi o yüzden hiç unutmam