İyi akşamlar arkadaşlar godadsyden aldığım yeni domainleri bloggere cname ekleyerek yönlendirdim fakat aradan 1 hafta geçmesine rağmen alan adları hala park sayfasına yönleniyor Bi yanlışlık mı yaptım sistemli değişti askerden yeni geldim 1 senedir uğraşmıyodum bana yardımcı olabilir misiniz size zahmet ...




arkadaşlar sıkıntı nerde lütfen yardımcı olurmusunuz 10 gün oldu daha yonlenmedi