Siterobot.com a domainleri eklemeyi düşünüyorum.
Bir defa denemek için bir domain eklemiştim. Sonra kullanmadım.
Kullananlar var mı?
Yorumlarınızı yazarsanız sevinirim.
Toplu ekleme yok sanırım. Tek tek eklemek biraz zaman alacak gibi..
Siterobot kullananlar var mı?
2
●753
- 12-12-2014, 01:34:19Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.