Arkadaşlar Godaddy backorderla domaini yakalamış ama teklif veren başkaları olduğundan dolayı açık arttırma başlatmış.

Şu anda teklifim geçilmiş durumda. Bu domaini kaybedersem ne oluyor bana yeni bir backorder hakkı veriyor mu?

Bu konuda tecrübesi olan var mı acaba?

Teşekkürler.

Edit: kaybedersek yeni hak veriliyormuş. Müşteri hizmetlerine sordum.