• 15-11-2014, 22:24:00
    #1
    arkadaşlar ben 2 3 haftadır who.is'e giremiyorum, site mi kapalı dedim proxy'den vs. baktım açık, aceba benim ip mi banlı dedim, bikaç kişiye sordum onlarda da kapalı olunca yani girmeyince bi sıkıntı var dedik, bilgisi olan var mı?
  • 15-11-2014, 22:25:23
    #2
    Evet hocam ya ben hep orayı kullanıyordum ama bir kaç gündür girilmiyor.

    Sorgu.com var sözde yerli proje ama domain dolu halde "alınabilir" diyor

    who.is çok başarılıydı.
  • 15-11-2014, 22:25:51
    #3
    http://who.is/whois/deneme.com

    Bende sıkıntı görünmüyor.
  • 15-11-2014, 22:28:38
    #4
    Bende de bayadır kapalı. Dns vs. yok.
  • 15-11-2014, 22:30:00
    #5
    Son 10 gündür bende giremiyorum.
  • 15-11-2014, 22:30:01
    #6
    Bi ben giremiyorum diyordum

    HTC cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 15-11-2014, 22:30:27
    #7
    Bende epeydir giremiyorum başka alternatifler kullanıyorum mecbur.
  • 15-11-2014, 22:31:14
    #8
    Kimse giremiyorken ben girebiliyorsam demekki bende bir sıkıntı var
  • 15-11-2014, 22:31:23
    #9
    Ben de 2-3 gün erişemedim, ama son bir haftadır sıkıntısız erişiyorum.