Selamlar , süresi dolan bir domainimi godaddye taşımak için transfer etmek istedim.
Transfer kilidini açtım. Ve kodu istedim ancak kod gelmedi 3 gün içinde gelecek yazıyor , araştırdığım kadarıyla 5-10 dk içinde gelmesi gerekir yazılmış her yerde.
Kodun gelmemesi normal mi yoksa ben mi yanlış yapıyorum.
networksolutions transfer kodu gelmedi
9
●1.083
- 04-11-2014, 18:52:30Üyeliği durduruldutamamdır teşekkür ederim , birde ben gelmeyince 4-5 defa aynı şeyi yaptım tek kod mu gelir yoksa birden çok kod mu gelir .Crazy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-11-2014, 13:20:29Üyeliği durdurulduKilit açık , networksolutionda on görünüyor.RumuzTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kapatmam mı gerekiyor ?
ekleme :
Transfer kilidini off yapıp denedim , sanırım oldu Failed maili gelmedi bu defa. Ve transfer işleniyor yazıyor.
Teşekkür ederim , kaç gündür transfer ile uğraşıyordum. - 21-01-2015, 00:47:31Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Merhaba domain tranfer sonucu ne oldu acaba aynı durumda bir domainim var arama yaparken sizin mesajınızı tesadüfen gördüm bilgi edinmek isterim süreç hakkında Bende de şuan tranfer işleniyor yazıyor 7 gün içinde sonuçlanacak diyor ve bugun yedinci günCavro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle