• 03-11-2014, 20:50:32
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Selamlar , süresi dolan bir domainimi godaddye taşımak için transfer etmek istedim.
    Transfer kilidini açtım. Ve kodu istedim ancak kod gelmedi 3 gün içinde gelecek yazıyor , araştırdığım kadarıyla 5-10 dk içinde gelmesi gerekir yazılmış her yerde.

    Kodun gelmemesi normal mi yoksa ben mi yanlış yapıyorum.
  • 03-11-2014, 20:53:22
    #2
    Üyeliği durduruldu
    kod 3 4 gün içinde geliyor
  • 04-11-2014, 17:52:02
    #3
    Üyeliği durduruldu
    domain süresi dün bitti , kod hala gelmedi , bir gariplik yok mu sizce.
  • 04-11-2014, 17:59:22
    #4
    Hemen gelmiyor hocam ben ayın 2.sinde istedim kod bügün geldi transfer işlemi başladı tamamlanma tarihide 9 u gösteriyor.
  • 04-11-2014, 18:52:30
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Crazy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hemen gelmiyor hocam ben ayın 2.sinde istedim kod bügün geldi transfer işlemi başladı tamamlanma tarihide 9 u gösteriyor.
    tamamdır teşekkür ederim , birde ben gelmeyince 4-5 defa aynı şeyi yaptım tek kod mu gelir yoksa birden çok kod mu gelir .
  • 05-11-2014, 19:27:50
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Kod az önce geldi ama goddady transfer isteğini red ediyor. Süresi dolduğu için galiba.

    Süresi dolan domain transfer edilebilir mi ?
  • 06-11-2014, 02:46:15
    #7
    tansfer kilidini kapattınızmı ?
  • 06-11-2014, 13:20:29
    #8
    Üyeliği durduruldu
    RumuzTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tansfer kilidini kapattınızmı ?
    Kilit açık , networksolutionda on görünüyor.

    Kapatmam mı gerekiyor ?



    ekleme :

    Transfer kilidini off yapıp denedim , sanırım oldu Failed maili gelmedi bu defa. Ve transfer işleniyor yazıyor.

    Teşekkür ederim , kaç gündür transfer ile uğraşıyordum.
  • 21-01-2015, 00:47:31
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Cavro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kilit açık , networksolutionda on görünüyor.

    Kapatmam mı gerekiyor ?



    ekleme :

    Transfer kilidini off yapıp denedim , sanırım oldu Failed maili gelmedi bu defa. Ve transfer işleniyor yazıyor.

    Teşekkür ederim , kaç gündür transfer ile uğraşıyordum.
    Merhaba domain tranfer sonucu ne oldu acaba aynı durumda bir domainim var arama yaparken sizin mesajınızı tesadüfen gördüm bilgi edinmek isterim süreç hakkında Bende de şuan tranfer işleniyor yazıyor 7 gün içinde sonuçlanacak diyor ve bugun yedinci gün