Gece 2'de domain almak
34
●2.384
- 19-02-2008, 17:27:42Misafir
- 19-02-2008, 17:30:22Arkadaslar benim icin düsünceleriniz gercekten önemli.Hepinize yorumlarınız adına tesekkür ederim.
Su an icin olumlu olarak Go daddy,Natro ve İHS ve markum'u düsünmeyi basladım..
Bu firmayı SKYTurk'te basarı öyküsü gibi bir programda izlemistim.Güzel bir firma olarak tanıtıldı sitesinde de anında onay yazıyo gecenin bi yarısı da hızlı onaylanır mı acaba? Siz daha önce kullanız mı hocam?yakoSin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 19-02-2008, 18:30:50bende markumu öneririm isimtescille çok sorun yaşadım yaşayanda bi çok arkadaş var googlede aratırsan isimtescil die 3 başlıktan biri şikayet, domaini başkasının hesabına aktarabiliyolar. bende markum derim çok hız ve güvenilirler gece saat kaç olursa olsun en geç 1 saat içinde bütün işlemler gerçekleşiyor kendim kullanıyorum zaten markumdan şaşmam.
- 19-02-2008, 18:32:59Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
- 19-02-2008, 18:40:07captain adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende Markum'u düsünüyordum fakat 1 saat gibi bir sürede onay gelirse benim hic bir isime yaramaz anlık onay lazım bana..Godaddy'i düsünmeliyim sanırım...