Arkadaslar benim icin düsünceleriniz gercekten önemli.Hepinize yorumlarınız adına tesekkür ederim.

Su an icin olumlu olarak Go daddy,Natro ve İHS ve markum'u düsünmeyi basladım..


Bu firmayı SKYTurk'te basarı öyküsü gibi bir programda izlemistim.Güzel bir firma olarak tanıtıldı sitesinde de anında onay yazıyo gecenin bi yarısı da hızlı onaylanır mı acaba? Siz daha önce kullanız mı hocam?