Merhaba bunlar bwnim Networksolutions da kayıtlı alan adlarım.
Yanda kırmızı işareti olanlar malesef düştü düşecek olanlar. Süresini uzatmaya yardımcı olacak kimse varmı. Ya da ihs ye taşıma işlemi yapabilecek güvenilir bir arkadaş. Uygun bir Ücret mukabilinde.
Merhaba bunlar bwnim Networksolutions da kayıtlı alan adlarım.
Yanda kırmızı işareti olanlar malesef düştü düşecek olanlar. Süresini uzatmaya yardımcı olacak kimse varmı. Ya da ihs ye taşıma işlemi yapabilecek güvenilir bir arkadaş. Uygun bir Ücret mukabilinde.
Konuyu tam olarak anlamadım. Nasıl yapacağınızı mı bilmiyorsunuz yoksa kendiniz uğraşmak mı istemiyorsunuz? Her iki durumda da yardımcı olurum sorun yok.
Konuyu tam olarak anlamadım. Nasıl yapacağınızı mı bilmiyorsunuz yoksa kendiniz uğraşmak mı istemiyorsunuz? Her iki durumda da yardımcı olurum sorun yok.
NS de hesabı olan bir arkadaşınıza gönderin o uzatsın sonra size göndersin ödemesini yapın böyle arkadaşlar vardı forumda tek sen yenilemeye kalkarsan bir domaine bir dünya para istiyorlar.