• 27-08-2014, 03:51:05
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar kodlar patladı sanırım iyi kötü domain alıyorduk.Gerçi bu sayede piyasa baya öldü ama haydi hayırlısı.
  • 27-08-2014, 04:08:20
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Böylesi daha iyi oldu. Hayırlısı olsun.
  • 27-08-2014, 04:16:10
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlısı olsun bakalım.
  • 27-08-2014, 14:09:38
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Karakurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Böylesi daha iyi oldu. Hayırlısı olsun.
    Garage adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlısı olsun bakalım.
    Aynen dostlar hayırlısı
  • 27-08-2014, 16:58:42
    #5
    Tam domain alıyordum nasıl haber bu neyse hayırlısı diyelim