• 08-07-2014, 19:00:13
    #1
    Yahu kaç gündür transfer işlemini bekledik sonra toplu mesaj geldi falan vs. Şimdide ns'lerin yönlenmesini bekliyoruz şaka gibi. Dün akşam ticket attım daha dönüş yok ..
  • 08-07-2014, 19:01:29
    #2
    Bir bana sorun çıkarmıyorlar heralde, geçmiş olsun hocam geçenlerde okumuştum maili 3. günün son saatlerine doğru gönderiyorlarmış bekleyin bence
  • 08-07-2014, 19:13:18
    #3
    Arada bana da sövenler oluyor paylaştım diye Hocam şu günlerde yaşanan bir problem bu. Ben ns yönlendirdiğim gibi özel panelim var yönlendirdiğim domainleri eklerim ve hemen yönlendirdiğim nsnin indexi çıkar. Ayrıca transfer kodu arkadaşın dediği gibi 3 günde geliyor.
  • 08-07-2014, 19:18:06
    #4
    Madebodom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yahu kaç gündür transfer işlemini bekledik sonra toplu mesaj geldi falan vs. Şimdide ns'lerin yönlenmesini bekliyoruz şaka gibi. Dün akşam ticket attım daha dönüş yok ..
    hocam transfer için nereye ne şekilde mail attınız. bende transfer bekliyorum ama nereye ne yazayım bilmiyorum. pm ile dönüş yaparsanız sevinirim.
  • 08-07-2014, 19:19:21
    #5
    WebSitesiAdresi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam transfer için nereye ne şekilde mail attınız. bende transfer bekliyorum ama nereye ne yazayım bilmiyorum. pm ile dönüş yaparsanız sevinirim.
    Ticket falan atmadık hocam kendiliğinden oluyor işte ..
  • 08-07-2014, 19:21:53
    #6
    ben hiç bir sorunla karşılaşmadım. Çünkü 1 senedir panele hiç girmedim