• 07-07-2014, 01:39:44
    #1
    arkadaşlar 1and1.com dan bir domain aldım ama domaini sunucuma yönlendiremiyorum. 1and1.com için yeni nameserver kayıt işlemini bilen var mı?
  • 07-07-2014, 01:50:04
    #2
    Hocam pek o site hakkında bilgim yok ama. bir video buldum belki işine yarayabilir..
    http://www.hostgator.com/tutorials/d...-via-1and1.htm
  • 07-07-2014, 03:58:25
    #3
    benim anladığım kadarıyla giriş paketinde özel ns tanımlama olmuyor.
  • 07-07-2014, 04:51:30
    #4
    Şuan 1and1 da nameserver sıkıntılı mail vs attık ama durum hala aynı


    Sent from my iPhone using Tapatalk