herkes sıkıntılarını dile getirmiş eyvallah ama bu kadar yüklenmeyelim derim,
arkadaşın geçmiş mesajlarına baktım 18 olduğu belli bu yaşlarda bazı şeyleri derinlemesine düşünmek zor olabilir yine geçmiş mesajlarından iş aradığını ufak tefek işlerle harçlığını çıkartmaya çalıştığını gördüm bu yüzden 5-10 liranın herkesin olduğu gibi bu arkadaşında ihtiyacı vardır muhakkak, dediklerinizde sonuna kadar haklısınız bedava domain / host / tema alınabiliyor ama bir anlık hevesle bunlar atlanılmış olabilir..

furkan kardeşim sen arkadaşına wordpress ten bir hesap aç subdomain al ordan bloga başlasın ağustos başında hevesi devam ediyorsa konuya yaz domaini alalım ( sanırım ordaki yazdıkları da aktarılabiliyordur ) burdaki arkadaşlarda vaadlerini yerine getirsin..

hepimiz bu yollardan geçtik arkadaşlar bence daha fazla sorgulamayalım.