• 07-08-2014, 11:14:10
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ben de başvurdum kod geldi.Şimdi ücretsiz mi domain acaba? Ve her domaine davetiye mi gerekli?
  • 07-08-2014, 11:20:51
    #11
    Ben davetiye isteyeli 1 ay oldu sanırım hala davetiye gelecek
  • 07-08-2014, 11:23:19
    #12
    Ben kullanmaya başladım bile 3 gün oldu unutum Ekran GÖrüntüsü koyim 1dk