• 21-06-2014, 14:21:01
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar elinde boş işe yaramayan domaini olan var mı lazımda ?
  • 21-06-2014, 14:24:00
    #2
    5 günü kalan bir domain var ns leri iletirseniz yönlendireyim hemen.
  • 21-06-2014, 14:36:20
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Dereck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5 günü kalan bir domain var ns leri iletirseniz yönlendireyim hemen.
    hocam çok tşk ederim ama bana en az 3 aylık süresi olan domain lazım ismi sorun degil
  • 21-06-2014, 14:36:53
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ne icin aradiniz herkeste bosta bir sürü domain var fikir belirtin aciklayin birileri yardimci olur.

    GT-I9505 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 21-06-2014, 14:40:51
    #5
    Üyeliği durduruldu
    kursun23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne icin aradiniz herkeste bosta bir sürü domain var fikir belirtin aciklayin birileri yardimci olur.

    GT-I9505 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
    sadece host içinde yazılım denemek için domain üzerinden göstermem gerekiyor müşterilerime o yüzden dolayı
  • 21-06-2014, 14:45:22
    #6
    arkadaşın izni olursa banada lazım bir tane ancak ilk önce konu sahibinin karşılanması gerek.
    Bende tema vs. denemek için istiyorum, host var.
  • 21-06-2014, 14:49:08
    #7
    Üyeliği durduruldu
    RainManTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşın izni olursa banada lazım bir tane ancak ilk önce konu sahibinin karşılanması gerek.
    Bende tema vs. denemek için istiyorum, host var.
    tabi arkadaşım önce ben alım sonra sen alırsın problem değil
  • 21-06-2014, 14:51:39
    #8
    Acil lazimmi acil degilse eve gecince nsleri ver domaini kullanabilirsin. Yok acil diyorsan telden deneyeyim belki olur pm at nsleri

    GT-I9505 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 13:51:39 -->-> Daha önceki mesaj 13:49:47 --

    RainManTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşın izni olursa banada lazım bir tane ancak ilk önce konu sahibinin karşılanması gerek.
    Bende tema vs. denemek için istiyorum, host var.
    Sende pm at usta

    GT-I9505 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 21-06-2014, 15:02:52
    #9
    İllegal birşey olmayacaksa ben de verebilirim.