Acil lazimmi acil degilse eve gecince nsleri ver domaini kullanabilirsin. Yok acil diyorsan telden deneyeyim belki olur pm at nsleri

GT-I9505 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 13:51:39 -->-> Daha önceki mesaj 13:49:47 --

RainManTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşın izni olursa banada lazım bir tane ancak ilk önce konu sahibinin karşılanması gerek.
Bende tema vs. denemek için istiyorum, host var.
Sende pm at usta

GT-I9505 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi