Acil lazimmi acil degilse eve gecince nsleri ver domaini kullanabilirsin. Yok acil diyorsan telden deneyeyim belki olur pm at nsleri
GT-I9505 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 13:51:39 -->-> Daha önceki mesaj 13:49:47 --
arkadaşın izni olursa banada lazım bir tane ancak ilk önce konu sahibinin karşılanması gerek.
Bende tema vs. denemek için istiyorum, host var.
Sende pm at usta
GT-I9505 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi