• 04-06-2014, 21:32:29
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba arkadaşlar az önce yaşadıgım bir olaydan bahsetmek istiyorum. Az önce düşen jenerik (Aseton.com) domainini godaddyde düşmesi için bekliyordum. bir kaç kez düştü onayladım almadı. baktıgımda hala düşememiş göründü. bi düştü gösteriyor almaya kalkınca düşmediği için başa gönderiyor yine bekletiyor sizi. işin en ilginç tarafını açıklıyorum. son bir kez daha düştü olarak göründü domain ve aldım parayı çekti hatta thank you yazısı felanda çıktı. aldıgıma dair mail geldi. panele bir baktım domain yok! tekrar baktım hala düşmemiş görünüyor! Daha sonra tekrar düştü ve saniyesinde kaptılar. parayı hesaptan çekti 1 gün içinde iade ediceklermiş bide mail yolluyolar. Yaşadıgım heycan kursagımda kaldı. Gelde sövme. hazır türkçe destek ekibide kuruldu.
  • 04-06-2014, 21:35:33
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Geçmiş olsun hocam
  • 04-06-2014, 21:38:10
    #3
    Noventa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam
    sagol hocam.

    inş bizlerden biri almıştırda yabancıya gitmemiştir.
  • 04-06-2014, 21:38:13
    #4
    Domain düşmesini başka sitden sorgulayın orda düştü görünce godaddy den alın bazen yapıyoır öyle godaddy
  • 04-06-2014, 21:39:28
    #5
    Prej adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Domain düşmesini başka sitden sorgulayın orda düştü görünce godaddy den alın bazen yapıyoır öyle godaddy

    hocam domain jenerik oldugu için o kadar vakit olmayabiliyor
  • 04-06-2014, 22:08:44
    #6
    aseton.com alan adını backorder ile almışlardır öyle boşa düşsün zor alırsın.
  • 04-06-2014, 22:16:25
    #7
    backorder da godaddy berbat snap deneseydin keÅŸke
  • 05-06-2014, 14:32:36
    #8
    Düşecek domaini Godaddy'de sorgulamak eziyet oluyor. Gerçekten bir boş bir dolu gösteriyor. Yerli firmalar eğer domain iyi ise domaini başkası alana kadar hep dolu gösteriyor. Önerisi olan var mı?
  • 05-06-2014, 15:26:52
    #9
    Edit: Biraz iyi niyet, biraz samimi ortam yaratmak, biraz da espri katıp tebessüm yaratmak adına yazdığım mesaj konu sahibinin bunu kaldıramaması üzerine silinmiştir.