Merhaba arkadaşlar az önce yaşadıgım bir olaydan bahsetmek istiyorum. Az önce düşen jenerik (Aseton.com) domainini godaddyde düşmesi için bekliyordum. bir kaç kez düştü onayladım almadı. baktıgımda hala düşememiş göründü. bi düştü gösteriyor almaya kalkınca düşmediği için başa gönderiyor yine bekletiyor sizi. işin en ilginç tarafını açıklıyorum. son bir kez daha düştü olarak göründü domain ve aldım parayı çekti hatta thank you yazısı felanda çıktı. aldıgıma dair mail geldi. panele bir baktım domain yok! tekrar baktım hala düşmemiş görünüyor! Daha sonra tekrar düştü ve saniyesinde kaptılar. parayı hesaptan çekti 1 gün içinde iade ediceklermiş bide mail yolluyolar. Yaşadıgım heycan kursagımda kaldı. Gelde sövme. hazır türkçe destek ekibide kuruldu.