• 26-03-2014, 19:08:25
    #1
    Merhaba domain dün öğle düştü farketmedim şuanda almak isteyince 63$ cıkıyor cuzi miktarla alamazmıyız? yardımcı olan olurmu acaba?
  • 26-03-2014, 19:25:34
    #2
    Süreyi kaçırdıysan malesef ya tamamen düşmesini bekleyeceksiniz yada 63e kıyacaksınız.
  • 26-03-2014, 19:41:33
    #3
    maalesef aynı alan adını almak zorundaysanız dedikleri parayı vermeniz gerekiyor,domain uzantısı çok önemli değilse farklı bir uzantı alıp oradan devam edebilir,şuanki domaininiz tamamen düşünce tekrar farklı bir üyelikle 1 dolara alabilirsiniz.
  • 27-03-2014, 08:40:46
    #4
    1 yıl sonra düşecek bi müşterimindi de kuponlarla falan uyguna alabilirsek açtırırım alamazsak farklı uzantıya başvururuz.