Merhaba,
Moniker'de süresi dolmuş ama üzerinden tam 1 ay geçmemiş yani renew yapılabilecek zamanda bir domainimiz var. Domain redemption'da falan değil 10$ istiyor uzatma için.
Panelden VCC girdiğimde kartı görüyor ama, limit yetersiz diyor fazladan limit verilmesine rağmen. Acil ve kritik bir durum, nasıl uzatabilirim yardım eder misiniz?
Moniker Hakkında Acil Yardım!
2
●544