• 19-07-2006, 20:08:48
    #10
    ilgilenioooooooooom
  • 19-07-2006, 20:09:21
    #11
    nasıl oluo abi bu iş bi açıklarsan sevinirim
  • 19-07-2006, 20:13:32
    #12
    Benden .org almak mı yoksa bayilik nasıl mı? Bayilik almanız için ya bir bayinin alt bayisi olmanız lazım yada directiden 199 dolar depozito vererek gerçek bayi olmanız lazım. Ne kadar para yatırırsanız fiyatlar o kadar düşecektir. 31 Aralığa kadar .org ve .info da kampanya var. Eğer benden almak istersen özel mesaj ile siteyi yollayabilirim..
  • 19-07-2006, 20:48:56
    #13
    yollarsan sevinirim
  • 20-07-2006, 00:12:06
    #14
    alorak satışı sen mi yapıyorsun yoksa aracılık mı yapıyorsun?ona göre bi sorun olursa başkalarıyla ugraştırma bizi
  • 20-07-2006, 01:28:50
    #15
    Yok satış tamamen bana ait. Aracılık filan yok. Krediyi kendim alıyorum kendim satıyorum. Directi firması ile bile alakanız olmaz(paneli kullanma dışında). Yalnız şunu da söyleyeyim. Eğer kendi NSnizi kullanmak istiyorsanız(ns1.kendisiteniz.com, ns2.kendisiteniz.com) extra ücret vermeniz gerekiyor normal NS değişimi bedava..
  • 20-07-2006, 02:41:55
    #16
    ben host satışı yapan bi yerden aldıgım ns ye yönlendiricem o zaman artış yok degil mi?mesela xxx hostingden aldıgım alana yönlenecek site.yani ben host sahibi filan degilim bunda artış olmuyorsa hemen yapıcam başvuruyu..
  • 20-07-2006, 06:41:08
    #17
    Üyeliği durduruldu
    alorak82 adlı üyeden alıntı:
    Yok satış tamamen bana ait. Aracılık filan yok. Krediyi kendim alıyorum kendim satıyorum. Directi firması ile bile alakanız olmaz(paneli kullanma dışında). Yalnız şunu da söyleyeyim. Eğer kendi NSnizi kullanmak istiyorsanız(ns1.kendisiteniz.com, ns2.kendisiteniz.com) extra ücret vermeniz gerekiyor normal NS değişimi bedava..
    kullanılan sistem directiyse ns yaratmada para harcamak gerekmiyor. A, CNAME ,, MX gibi ayarlarda ücret talep ediliyor.
  • 20-07-2006, 10:45:03
    #18
    @tetal açıklamış dediği şartlarda para istiyor ama normal başka hosttan ns yazarsan istemiyor.(halk arasında yanlış anlaşılmalar var da onun için yazdım, yok directide her ns değişiminde paar istiyor falan diye )