alorak82 adlı üyeden alıntı:
Yok satış tamamen bana ait. Aracılık filan yok. Krediyi kendim alıyorum kendim satıyorum. Directi firması ile bile alakanız olmaz(paneli kullanma dışında). Yalnız şunu da söyleyeyim. Eğer kendi NSnizi kullanmak istiyorsanız(ns1.kendisiteniz.com, ns2.kendisiteniz.com) extra ücret vermeniz gerekiyor normal NS değişimi bedava..
kullanılan sistem directiyse ns yaratmada para harcamak gerekmiyor. A, CNAME ,, MX gibi ayarlarda ücret talep ediliyor.