Merhaba sedo. Com üzerinden bir domain satışı gerçekleştirdim.
Transfer tamamlandı ve kazançlarda gözüküyor. Daha önceden PayPal bilgilerimi girmiştim ödemeyi otomatik mi yapacaklar? Yoksa benim talep mi etmem gerekiyor?
Bir de birikmiş ama 20 € sınırını geçmeyen 12€ bir parking geliri vardı. Acaba bunu da birlikte mı ödeyecekler?
Yoksa parking kazançları ve domain satışı kazancı ayrı ayrı mı ödeniyor?
-------------
Bu mesaj mobil aygıt ile gönderildi.
Sedo domain satışı
2
●385
- 25-12-2013, 14:28:26Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
- 25-12-2013, 14:42:18Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.reklam gelirleriniz o ödemeyle birlikte gönderilmez ,ayrı faturalandırılır . Domain satışınızdan elde edilen ücretin size en hızlı transfer seçeneği PAYPAL dır ve genelde paypal ödemelerini Cuma günü yapıyorlar . Ödeme gecikirse satış bölümünden ödeme ile ilgili mutlaka bastırın , bazen unutuyorlar !
- 25-12-2013, 18:35:25Teşekkür ederim.deltax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O zaman cuma günü yatmazsa satışa bir mesaj yazarım...
-------------
Bu mesaj mobil aygıt ile gönderildi.