arkadaşlar name.tr almaya kalkıcam ama subdomain vs gibi gözükür mü? kullanan varmı? google üzerine proje için.
fikir görüşleriniz nedir?
name.tr domaini olan kullanan varmı?
6
●518
- 08-01-2008, 18:40:35şahsen bana hiç çekici gelmiyor. subdomainden farkı yok gibi. bi tane almak istediğim gen.tr var oda dolu. düşerse onu alacam. nic.tr yi sevmiyorum
- 08-01-2008, 22:04:47amacı dışında kullanılacaksa kulağa ve göze hoş gelmiyor