• 08-01-2008, 13:33:41
    #1
    arkadaşlar name.tr almaya kalkıcam ama subdomain vs gibi gözükür mü? kullanan varmı? google üzerine proje için.

    fikir görüşleriniz nedir?
  • 08-01-2008, 15:35:16
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    google'ı bilmiyorumda alexa subdomain olarak görüyor :Z
  • 08-01-2008, 15:47:43
    #3
    saçmalık degil mi ? almasam mı yani
  • 08-01-2008, 16:08:19
    #4
    Sabri abiye sor onda da vardır .name.tr domain
  • 08-01-2008, 18:40:35
    #5
    şahsen bana hiç çekici gelmiyor. subdomainden farkı yok gibi. bi tane almak istediğim gen.tr var oda dolu. düşerse onu alacam. nic.tr yi sevmiyorum
  • 08-01-2008, 21:54:13
    #6
    Alma bosver, name.tr, web.tr, gen.tr hiç ilgi çekici değil.
  • 08-01-2008, 22:04:47
    #7
    sunucuoptimizasyon.com
    amacı dışında kullanılacaksa kulağa ve göze hoş gelmiyor