Benim korkum da şu..
isimtescil bu domainleri bir ara 30 veya 35 $'a satıyordu ben birini almıştım. Aldığım çalıntı domaini birine sattım ama hala benim panelimde duruyor. Yarın bir gün benim panelimden yine o domain alınır, sattığım kişiye mahçup olurum. Ne de olsa isimtescilin ne yapacağı hiç belli olmuyor. Bu korku hep içimde yani..
Düzeltme: Aldığım domain hala o listede.. Fiyatları da 25 $'a çekmişler.