• 25-09-2013, 22:54:45
    #19
    lisans bende alabilirim.
  • 26-09-2013, 20:21:14
    #20
    Lisans i alan kimse var mı?

    GT-I9500 cihazımdan gönderildi
  • 26-09-2013, 20:22:15
    #21
    bende lisans alabilirim.
  • 26-09-2013, 20:23:54
    #22
    varsa bende sirke alabilirmiyim
  • 26-09-2013, 20:36:44
    #23
    Rieux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar name hesabımdaki kredim bitmiş lakin kaspersky lisansı verebilirim özür dilerim karışıklıkdan dolayı
    bende lisans istiyorumm
  • 26-09-2013, 20:43:39
    #24
    Know adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    varsa bende sirke alabilirmiyim
    koptum
  • 26-09-2013, 20:47:35
    #25
    Benimde lisans bitmişti varsa bende alabilirim
  • 27-09-2013, 01:09:23
    #26
    yamyam gibi dolmuş herkes kaldıysa bende alırım
  • 27-09-2013, 07:58:40
    #27
    Lisans ı alan kimse var mı?