• 28-12-2007, 12:32:39
    #10
    Üyeliği durduruldu
    pAyLaSaLim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    YanLış yere yazmıŞım Özr Dilerim. AyRıca My Name's Mehmet yazmam Seni Neden Bu kdr iLqiLendir di ? ßen SeviyOrum Ve yazıyOrum Bunda SakınCa Nedir ?
    Öncelikle burası bir TÜRK Forumu Sen My name is Mehmet Yazmayı biliyorsundur ingilizceyi.. Burada ingilizceyi türkçe gibi konuşabilen insanlar var onlar o zaman tüm cümleleri ingilizce yazsın Sonucunu düşünebiliyormusun bu seferde senin gibiler yaa türkçe konuşsana derler.. Bu arada Sudan ucuz dedigin domaine 40 ytl istiyorsun
  • 28-12-2007, 12:35:16
    #11
    pAyLaSaLim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tmm Hepinizden Özür Dilerim. Uyardıqınız iÇin iSe SaqoLun.. Konuyu Kapatıyorum
    Senin öyle bir yetkin yok konuyu kapatmak gibi
  • 28-12-2007, 12:39:13
    #12
    Üyeliği durduruldu
    KuSura bakma DomaiN iSminin qüzeLLiği Neyse GerÇekten Hepinizden Özür Dilerim. Kusura bakmayın. SadeCe O kelıme bende bir takıntıydı. Bir daha yazmam Söz !