• 04-09-2013, 01:09:41
    #1
    arkadaşlar sitemin fr,usa gibi uzantısını almak istiyorum.kim nerede yasıyorsa o ülkenin uzantısını alacak gibi bir kural varmı?
  • 04-09-2013, 01:10:58
    #2
    yok
  • 04-09-2013, 01:17:53
    #3
    ok tşkler