• 29-06-2006, 21:18:00
    #1
    İki hesap arasında nasıl transfer yapıyorduk acaba ?
  • 29-06-2006, 21:22:37
    #2
    banada lazım nası oluyodu?
  • 29-06-2006, 21:28:29
    #3
    Misafir
    trasnfer edilecek domain in hesabına girin domainleri görüntülediğiniz ekranda change account diye bir secenek var ona basıp sectiğiniz domain(lerin) yeni bilgilerini girin.yazdığınız mail adresine transfer no ve numara gönderilcek.eğer godaddy hesabınız yoksa yeni hesap açın varsa yeni hesap la login olup
    sol en üstteki mydomain menüsünde accept account change seceneği var ona basıp maile gelen no ve kodu yazın doğru yazarsanız karşınıza gelecek ekranda hesap değişecek domainleri göreceksiniz.5-10 dakika içinde domainler hesapta gözükecek
  • 29-06-2006, 22:38:04
    #4
    CepX.net adlı üyeden alıntı:
    trasnfer edilecek domain in hesabına girin domainleri görüntülediğiniz ekranda change account diye bir secenek var ona basıp sectiğiniz domain(lerin) yeni bilgilerini girin.yazdığınız mail adresine transfer no ve numara gönderilcek.eğer godaddy hesabınız yoksa yeni hesap açın varsa yeni hesap la login olup
    sol en üstteki mydomain menüsünde accept account change seceneği var ona basıp maile gelen no ve kodu yazın doğru yazarsanız karşınıza gelecek ekranda hesap değişecek domainleri göreceksiniz.5-10 dakika içinde domainler hesapta gözükecek
    Çok teşekkürler.Çok makbule geçti