S.A. arkadaşlar,
Websitemin nameserverlarını güncelledim. Bütün bilgisayarlarda yeni nameserver üzerinden açılıyor site ama benim bilgisayarımda hala eski şekilde açılıyor. Bilgisayara format attım yine düzelmedi. Neden kaynaklanıyor olabilir bu sorun acaba?
Acil desteklerinizi bekliyorum.
Şimdiden teşekkürler...
NameServer'lar bende çalışmıyor.
3
●432
- 05-08-2013, 22:44:58
- 05-08-2013, 22:51:49Modeme reset atınca sorun çözüldü. Kaç gündür benim aklıma niye reset atmak gelmedi ki

Teşekkürler...
