• 05-08-2013, 22:44:58
    #1
    S.A. arkadaşlar,
    Websitemin nameserverlarını güncelledim. Bütün bilgisayarlarda yeni nameserver üzerinden açılıyor site ama benim bilgisayarımda hala eski şekilde açılıyor. Bilgisayara format attım yine düzelmedi. Neden kaynaklanıyor olabilir bu sorun acaba?

    Acil desteklerinizi bekliyorum.

    Şimdiden teşekkürler...
  • 05-08-2013, 22:47:40
    #2
    Başlat > Çalıştır > CMD (Enter)

    Sırayla Girin
    ipconfig /flushdns
    ipconfig /release
    ipconfig /renew
  • 05-08-2013, 22:51:49
    #3
    Modeme reset atınca sorun çözüldü. Kaç gündür benim aklıma niye reset atmak gelmedi ki
    Teşekkürler...
  • 05-08-2013, 22:55:57
    #4
    Çözüldüğüne Sevindim.

    İyi Forumlar...